Наладкі
Наладкі шрыфта
Arial
Times New Roman
Памер шрыфта
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Паменшаны
Стандартны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Баранавіцкі
гарадскі
выканаўчы
камітэт
Галоўная / Улада / Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Адрас: 225409, г. Баранавічы, пл.Леніна, 2 каб.№ 205

Тэлефон: +375 (163) 41-22-47

Факс: +375 (163) 42-24-63
e-mail: priem@baranovichy.by
ogiul@baranovichy.by

Начальнік аддзела: Барзенкова Святлана Іванаўна

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Баранавіцкага гарадскога выканаўчага камітэта (далей - аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб) у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь "Аб мясцовым кіраванні і самакіраванні ў Рэспубліцы Беларусь" утвараецца гарадскім выканаўчым камітэтам і ў сваёй дзейнасці падсправаздачны яму.
Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб з'яўляецца структурным падраздзяленнем ўпраўлення справамі гарвыканкама.
У сваёй дзейнасці аддзел кіруецца заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, пастановамі Савета Міністраў, рашэннямі і распараджэннямі Брэсцкага аблвыканкама, гарвыканкама, Рэгламентам працы гарвыканкама, Інструкцыяй па справаводстве, Інструкцыяй па зваротах грамадзян у Баранавіцкім гарвыканкаме, іншымі нарматыўнымі актамі і сапраўдным становішчам.
Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб узначальвае начальнік, які прызначаецца і вызваляецца распараджэннем старшыні гарвыканкама па прадстаўленні кіраўніка справамі гарвыканкама і ўзгадненні з аблвыканкамам.

Асноўныя задачы аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб:
• Арганізацыя і ажыццяўленне своечасовага і правільнага дакументацыйнага абслугоўвання і афармлення выканаўча-распарадчай дзейнасці гарадскога выканаўчага камітэта.
• Забеспячэнне адзінага парадку дакументавання, арганізацыі працы з дакументамі, зваротамі грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, кантролю выканання і падрыхтоўкі дакументаў да перадачы ў архіў у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь "Аб нацыянальным архіўным фондзе і архівах у Рэспубліцы Беларусь".
• Удасканаленне формаў і метадаў работы з дакументамі.
• Распрацоўка і прымяненне нарматыўных і метадычных дакументаў па ўдасканаленні дакументацыйнага забеспячэння.

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі:
• Забяспечвае электронную рэгістрацыю і ўлік зваротаў грамадзян, службовых дакументаў, у тым ліку па электроннай пошце.
• Накіроўвае па даручэнні кіраўніцтва гарвыканкама звароты грамадзян, службовыя дакументы на разгляд структурным падраздзяленням гарвыканкама, прадпрыемствам і арганізацыям горада, ажыццяўляе кантроль за іх разглядам і выкананнем.
• Правярае стан работы па зваротах грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, выканальніцкай дысцыпліны ў упраўленнях і аддзелах гарвыканкама, прадпрыемствах і арганізацыях горада, аказвае метадычную дапамогу па ліквідацыі недахопаў.
• Ажыццяўляе, у неабходных выпадках, праверку на месцах фактаў, выкладзеных у зваротах грамадзян.
• Праводзіць аналіз і абагульненне зваротаў грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб з мэтай выяўлення і ліквідацыі прычын іх спараджаюць.
• Рыхтуе праекты рашэнняў па зваротах грамадзян і выканальніцкай дысцыпліне для разгляду на пасяджэннях гарвыканкама.
• Ажыццяўляе кантроль па працы са зваротамі грамадзян і выканальніцкую дысцыпліну.
• Ажыццяўляе кантроль за правільнасцю афармлення службовых дакументаў.
• Вядзе справаводства па зваротах грамадзян і службовым дакументах, ажыццяўляе метадычнае кiраўнiцтва ў забеспячэнні адзінай сістэмы справаводства ў структурных падраздзяленнях гарвыканкама.
• Ажыццяўляе праверку і апрацоўку праектаў рашэнняў на пасяджэння гарадскога выканаўчага камітэта, якія ўносяцца структурнымі падраздзяленнямі гарвыканкама, арганізацыямі горада
• Праводзіць арганізацыйна-тэхнічную падрыхтоўку пасяджэнняў гарвыканкама.
• Ажыццяўляе кантроль за правільнасцю афармлення рашэнняў гарвыканкама, распараджэнняў старшыні гарвыканкама. Афармляе пратаколы пасяджэнняў гарвыканкама.
• Даводзіць рашэнні гарвыканкама і распараджэнні старшыні гарвыканкама да ўпраўленняў і аддзелаў гарвыканкама, прадпрыемстваў і арганізацый горада.
• Ажыццяўляе афармленне, улік і захоўванне на працягу ўстаноўленага тэрміну пратаколаў пасяджэнняў выканкама, іншых дакументаў, рыхтуе іх да здачы на дзяржаўнае захоўванне ў адпаведнасці з дзеючымі правіламі.
• Ажыццяўляе падрыхтоўку апаратных нарад у старшыні гарвыканкама.
• Забяспечвае падрыхтоўку і правядзенне прыёмаў грамадзян па асабістых пытаннях старшынёй гарвыканкама, яго намесьнікамі. Забяспечвае наступны кантроль па зваротах грамадзян, якія паступілі падчас прыёмаў
• Ажыццяўляе тыражаванне дакументаў на памнажальнай тэхніцы.
• Ажыццяўляе кіраўніцтва працай аператараў электронных машын.
• Праводзіць экспедыцыйную апрацоўку карэспандэнцыі і яе адпраўку.